Известие

Collapse
No announcement yet.

Големият филм, наречен климатик, 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Тоя филм го гледах,няма течове или поне не откриха.Колкото толкова.Не ми се гледа продължение.Охлажда,ама такъв студ като в Тойотата на един приятел...няма шанс.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
      Закарай я на хора които се занимават с климатици на алфи и ще ти го вкарат в час.
      Сори за офф-а, ама като пукнем гума да търсим ли гумаджии дето вулканизират гуми на Алфи. . . Всеки свестен майстор на климатици ще ти свърши работа
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #18
        Зареди и флакон с лепило. Аз съм с такова и лично съм виждал поне на 5 коли как за секунди буквално запушва дупката. Пълним, гледаме дупката как съска и прави балончета. 5 минути след това започва да спира по-малко да съска и изведнъж спира тотално. Ако имаш дупка на изпарителя ще помогне. Другия вариант е вътре вентила да му изпускат гумичките. 4 или 5 гумички са там. Над педала на газта трябва малко да разглобиш пластмаси.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
          Сори за офф-а, ама като пукнем гума да търсим ли гумаджии дето вулканизират гуми на Алфи. . . Всеки свестен майстор на климатици ще ти свърши работа
          всяка кола си има специфики
          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
          sprint tropheo
          155/1.8
          156/2.0 Selespeed

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Зареди и флакон с лепило. Аз съм с такова и лично съм виждал поне на 5 коли как за секунди буквално запушва дупката. Пълним, гледаме дупката как съска и прави балончета. 5 минути след това започва да спира по-малко да съска и изведнъж спира тотално. Ако имаш дупка на изпарителя ще помогне. Другия вариант е вътре вентила да му изпускат гумичките. 4 или 5 гумички са там. Над педала на газта трябва малко да разглобиш пластмаси.
            ..би ли раздухал малко подробности за лепилото...марки,цени..
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • #21
              Ако изпуска фреон в купето, почти сигурно няма да го усетиш по мириса. Фреона няма мирис.
              SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

              Comment


              • #22
                Абе ти като пълни първия път смени ли дюзите,дето се пълни през тях?Щото и аз като я взех февруари имах клима, след 5-6 месеца нямах(20 грама).Като го напълни пича смени дюзите (2х15 - 30 лв) и сега не изпуска.Щото са на такова място, че ако те изпускат няма как да оставят следа...
                Alfa 156
                ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Утре ще поразбитутам там където каза колегат Оем, пък за флакон с лепило съм малко скептично настоен, няма ли опасност да запущи нещо и тогава проблемите да станат по-големи

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                    Ако изпуска фреон в купето, почти сигурно няма да го усетиш по мириса. Фреона няма мирис.
                    Незнам дали ще го усети в купето(никога не ми се е случвало),само ще кажа ,че баща ми има работилница за хладилиници,климатици и прочие,така че много добре знам каква е миризмата на фреоните....не един път съм му помагал,а тва ми е и специалността в средното....даже пресен случай,наскоро свалях една от тръбите на климатика ми(на колата), и вервай ми ,има мириз.....
                    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                    Comment


                    • #25
                      Приятелю мириса идва от маслото в компесора, при стари автомобили като нашите в които си съществуват какви ли не миризми това не е нещо на което може да се разчита. Както казаха колегите на горе иска си специализирана техника и професионалист.
                      SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                      Comment


                      • #26
                        Моята кола работи 3 години с прищипан О-пръстен и с лепилото докато пръстена не се скъса тотално.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Моята кола работи 3 години с прищипан О-пръстен и с лепилото докато пръстена не се скъса тотално.
                          Дай инфо за това лепило, много потни гърбове ще спасиш.

                          Comment


                          • #28
                            Ми тва са едни метални флакончета, който се вкарват в системата...Има ги на най-различни марки...

                            Примерно това на Кастрол :


                            CASTROL EZ FILL RECHARGE PLUS IS AN EASY WAY TO RECHARGE R134A SYSTEMS WITH REFRIGERANT LUBRICANT AND LEAK SEALER.

                            COMES COMPLETE WITH HOSE APPLICATOR.
                            EASY TO USE NO SPECIALIST TOOLS REQUIRED.


                            Аз лично ползвах това и съм много доволен :
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • #29
                              Лепилата са за "домашна употреба".
                              В един сервиз трябва да могат да направят диагностика, да отстранят проблема, и след зареждане да продължат с диагностиката!Само профилактика на фреона не върши работа, в повечето случаи.
                              Маркучите се сменят, правят се заварки, сменят се о-пръстени...Всичко се ремонтира по един автоклиматик.
                              Това че се продават лепила, не означава че трябва да се използват
                              Виждал съм радиатори залепени с Поксипол Издържа тест преди зареждане но фреона излита за един месец.После такъв радиатор се ремонтира трудно, обикновено даже не подлежи на ремонт.
                              Сами ще се сетите кой страда от това
                              sigpic
                              "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                              Comment


                              • #30
                                тия китове къде ги продават и колко струват.
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X